سلام :)
من دوباره و خیلی زود برگشتم چون تحمل دوری از وبلاگم رو ندارم. قرار بود که فصل دوم وبلاگم رو با یک قالب تازه آغاز کنم که متاسفانه نشد که بشه ولی حتما فصل سوم رو با یک قالب عالی شروع میکنم بهر حال بگذریم ... چقدر قشنگه وقتی این سریال های هالیوودی رو نگاه میکنم و میبینم که این آمریکای ها اینقدر به هم احترام میزارند و سفید و سیاه و سرخ در کنار هم هستند و حتی با همدیگر هم ازدواج میکنند ، هر چند که ما از 1400 سال پیش میگوییم سفید و سیاه برابر اند ولی کووو؟؟
به شدّت ناراحت میشم وقتی که به عرب ها و افغانی ها توهین میشه ؛ آخه بگو خودت کی هستی و از کی افتادی که فکر میکنی نژادت برتره؟؟ عرب ها خیلی هم با فرهنگ هستند.
جالبـ ـنوشت : تبلیغ جالب کتابفروشی " با خواندن هر کتاب ، آدم دیگری شوید! "
ما را در سایت جنتلمن! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6