28 اُم : عادت داشتن یا عادت کردن

خرید بک لینک

عادت داشتن بَد هست ولی عادت کردن خوب هست.

اصلا اگه عادت کردن نبود آدم ها نابود میشدند ؛ اگه آدم ها به غم و درد [ حالا هر دَردی باشه ] و بوی بَد و ... عادت نمیکردند که خیلی سخت میشد ولی عادت داشتن خیلی بَد هست البته من این رو نمیگم شنیدم.

جنتلمن!...

ما را در سایت جنتلمن! دنبال می‌کنید

برچسب: 28 ام البنات, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 0:26

صفحه بندی