[ خوب بودن چقدر سخته! ] این دیالوگ رو در سریال تُرش و شیرین از زبان رضا عطاران شنیدم ؛ وقتی که رضا عطاران خیلی بی خیال بود.
واقعا خوب بودن هم سخته و هم اگه همیشه خوب باشید دیگران سوارت میشوند :/
اندر وبلاگ نوشت : دیگه برام ثابت شُد که فقط میتونم پُست های چند خطی بچسبانم به وبلاگـــَم.
ما را در سایت جنتلمن! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7