من نمیدونم چرا بعضی ها میان باشگاه لباسشون رو نمیشورند و بوی عرق روی لباسشون حال آدم رو بهم میزنه ؛ امشب رفته بودم باشگاه کشتی داشتم با یکی کشتی میگرفتم که از بوی بد لباسش نفسم گرفت ؛ آخه داداش من لباست رو باید هر جلسه بشوری... چرا رعایت نمیکند!؟
پی نوشت : واسه اینکه از دستش خلاص بشم الکی گفتم نفس کم آوردم :/
ما را در سایت جنتلمن! دنبال میکنید
برچسب: 24 ام البنات, نویسنده: بازدید: 7