گاهی وقتا هست که دیگه تسلیم شدن بهترین کار هست. دیگه باید قبول کنم که کی هستم! البته نه به این معنا که دست از تلاش بردارم.
اندر وبلاگ نوشت : احساس میکنم که دیگه باید موضوع های وبلاگ اَم رو مشخص کنم و یه خُرده منظم تر بنویسم.
ما را در سایت جنتلمن! دنبال میکنید
برچسب: ام البنات, نویسنده: بازدید: 5