علاقه اگه دو طرفه باشه خیلی عالیه ولی تُف به علاقه ی یکطرفه ؛ حالا میخوام بگم که اگه خُدایِ ناکرده اتفاق بدی افتاد ، دو طرفه اش بهتر هست.
فیلم رسوایی۲ رو امشب دیدم دُرسته که چندتا پیام فوق العاده داشت ولی به نظرم خیلی مسخره و ابتدایی بود و آقای ده نمکی فیلم های اخیرش به خاطر بازیگر ها و شهرت قبلیش فروش میره!
ما را در سایت جنتلمن! دنبال میکنید
برچسب: 20 ام البنات, نویسنده: بازدید: 9