هیچوقت نمیتونیم کسی رو درک کنیم تا وقتی واقعا در اون شرایط باشیم. دیروز یک اتفاق افتاد ، میخواستم اون شخص رو سرزنش کنم ناخودآگاه نتونستم چون اون اتفاق واسه خودمم افتاد ؛ اما اگه واسم اتفاق نمی افتاد حتما ( به احتمال زیاد ) و با کمال تاسف سرزنش یا مسخره اش میکردم.
ما را در سایت جنتلمن! دنبال میکنید
برچسب: 14 ام البنات, نویسنده: بازدید: 9