11 اُم : سرزنشگر

خرید بک لینک

خیلی از آدم های سرزنشگر بَدم میاد ، یعنی اگه قدرت این رو داشتم که مُرده زنده کنم حتما سرشون رو با چاقو میبریدم و دوباره زنده شون میکردم.

حالا از سرزنشگرهای که خودشون هیچی نیستند و بیخودی و الکی به اطرافیانشون گیر میدن که متنفرم ؛ آخه کسی نیست که بهش بگه تو خودت چه **** هستی که داری مردم رو سرزنش میکنی.

پی نوشت : رفتار بعضی آدم ها و فکر کردن بهشون نمیزاره تا صبح بخوابی.

جنتلمن!...

ما را در سایت جنتلمن! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 15:09

صفحه بندی