خیلی از آدم های سرزنشگر بَدم میاد ، یعنی اگه قدرت این رو داشتم که مُرده زنده کنم حتما سرشون رو با چاقو میبریدم و دوباره زنده شون میکردم.
حالا از سرزنشگرهای که خودشون هیچی نیستند و بیخودی و الکی به اطرافیانشون گیر میدن که متنفرم ؛ آخه کسی نیست که بهش بگه تو خودت چه **** هستی که داری مردم رو سرزنش میکنی.
پی نوشت : رفتار بعضی آدم ها و فکر کردن بهشون نمیزاره تا صبح بخوابی.
ما را در سایت جنتلمن! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13